Czynniki warunkujące osiąganie sukcesów we współczesnym zarządzaniu | PDF

10,00 

Format książki: PDF

Autor: praca zbiorowa

Redakcja: Roman Gawrych

Rok wydania: 2023

Liczba stron: 446

Ze spisem treści książki można się zapoznać po kliknięciu w poniższy link:

Spis treści Czynniki warunkujące osiąganie sukcesów we współczesnym zarządzaniu

Pełny tytuł książki to Czynniki warunkujące osiąganie sukcesów we współczesnym zarządzaniu. Wybrane zagadnienia w opracowaniu absolwentów studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (MBA) na poziomie Executive zorganizowanych przez Wyższą Szkołę Społeczno-Ekonomiczną w Gdańsku. Autorami poszczególnych artykułów w książce są, jak wskazuje tytuł, słuchacze studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej.

We wstępie do publikacji, autorstwa dr. Romana Gawrycha, rektora WSSE, czytamy: przygotowane przez słuchaczy opracowania poszczególnych tematów stanowią podstawową część niniejszej publikacji, której głównym celem było przybliżenie praktycznych
treści dotyczących problemów współczesnego zarządzania, jak też zainspirowanie do samodzielnego nabywania wiedzy i doskonalenia się w tym zakresie. Treści przygotowane przez słuchaczy zostały pogrupowane stosownie do podjętej tematyki i zamieszczone w pięciu różnych rozdziałach:

Rozdział I. Procesy zarządzania i przywództwa w wybranych organizacjach
Rozdział II. Wybrane problemy związane ze współczesnym marketingiem w organizacjach
Rozdział III. Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego
Rozdział IV. Aspekty prawne i etyczne funkcjonowania przedsiębiorstw
Rozdział V. Problemy społeczne i międzynarodowe w zarządzaniu

Treści poszczególnych opracowań zamieszczone w kolejnych rozdziałach studenci przygotowali samodzielnie, konsultując ich szczegóły z osobami odpowiedzialnymi za organizację studiów lub stosownymi ekspertami. Mieli oni dowolność, co do sposobu prezentacji podjętego zagadnienia, zarówno od strony merytorycznej, jak i technicznej, choćby w zakresie wykorzystania
i zaprezentowania literatury, czy aktów prawnych. Podobnie było w przypadku prezentacji wybranych przez słuchaczy pojęć i terminów związanych z tematyką studiów, które zamieszczono w części określonej jako słowniczek wybranych pojęć. Łącznie w publikacji zamieszczono osiemdziesiąt pięć opisów, takich zagadnień, które dotyczyły wszystkich bloków kształcenia. Słuchacze prezentując poszczególne pojęcia najczęściej korzystali z takich publikacji, jak np.: Karaszewski R., Przywództwo w środowisku globalnego biznesu, Dietrich M., Modele zarządzania jakością, Grudowski P., System zarządzania jakością wg normy ISO 9001 w małej firmie, M. Armstrong, Zarządzanie zasobami ludzkimi. Strategia i działanie, Daszkowska M., Marketing. Ujęcie systemowe, Kotler P., Keller K. L., Marketing, Potocki A., Zachowania organizacyjne, Altkorn J., Wizualizacja firmy, Kant I., Uzasadnienie metafizyki moralności, Pomykało W., Encyklopedia biznesu.

Na całość opracowania składa się jeszcze zakończenie, w którym zawarto między innymi treści podsumowujące organizację
studiów i kierunki pożądanych działań w tym zakresie, by ich organizacja w jak największym stopniu spełniała oczekiwania przyszłych studentów.

Shopping Cart
Scroll to Top